torsdag 31 mars 2011

Obeskrivligt trött och blå ögon

Ja, det kom en dag efter dagen då jag nästan kände mig frisk. Igår var jag så trött så klockorna stannade. helt otroligt, somnade redan vid 21, sen när väckarklockan ringde kändes det som om jag sovit i 20 min. Så nu får det bli  en red bull för att orka med kören.

Idag har jag haft ett möte på kulturskolan, var lite tidig så jag gick in lärarrummet som jag brukar. Var dock inte beredd på mina reaktioner. D var där och åt en sen lunch. Mitt hjärta hoppade till något så ofantligt. Shit vad förvånad jag blev. Vi pratade om ditten och datten som vanligt. Men så tittade han på mig med sina extremt blå ögon och jag kom av mig alldeles. INTE IGEN! Varför ska jag reagera såhär på killar som inte vill ha mig? Trött jag blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar