onsdag 23 mars 2011

Rörigt

Imorgon kommer mamma hem från sjukhuset. Dottern ska dit och sova, själv ska jag åka och ha konsert med min kör. S ligger fortfarande kvar på sjukhuset, jag är orolig för henne. hälsade på et par timmar idag med. Jag mår kroppsligen lite bättre. Har tagit en ipren ikväll, utan allt för stor magsmärta, däremot är kroppen trasig. Och själen ska vi inte prata om. Försökte titta på en ledsam film för att trigga tårarna, men nope, blev lite våt i ögonvrån, men inga tårar.
När filmen var slut plingade Han, (som nu får byta namn till P) till på Fb, vet inte vad han ville riktigt, vi pratade lite, sen pratade jag med D istället och efter att D och jag sagt godnatt loggade jag ut. Det kändes bra. Att få vara den som dissar, kanske lite barnsligt och kanske inte så vansinnigt synligt, men det kändes bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar