söndag 20 mars 2011

Farligt nära ett brake down.

Jag har så mycket att glädjas över, och jag försöker verkligen se det positiva i mitt liv just nu, men jag vet inte hur länge jag orkar. Kroppen är i uppror. Ryggen värker och magen svider, jag mår fortfarande illa så fort jag äter så till veckan får det bli detox tror jag. Ingen fett alls och en sväng till apoteket för att fixa ny magmedicin. Min helg har på utsidan varit fantastisk. I fredags satt jag framför kaminen och drack Staropramen, skulle ha kunnat vara hur mysigt som helst, men i ärlighetens namn, var det bara destruktivt. I lördags kvartettade jag och det är som balsam för själen. Då kan jag inte tänka på annat. Det är bra. Men sen kunde jag inte sova. Idag har jag bara försökt överleva. Jag har försökt hålla mig sysselsatt och det har fungerat ganska bra måste jag säga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar