tisdag 1 mars 2011

Blir lite ledsen.

På mig själv! Varför måste jag tvivla på mig? Varför måste jag trycka ned mig så? Och varför måste jag göra det när någon som är så fin vill ha mig. Varför kan jag inte bara låta det hända?
nej, jag MÅSTE släppa på min dåliga självkänsla. Det bara är så. Så fort de där dumma automatiska tankarna kommer måste jag stå emot och säga emot. Det bar är så. För längst där inne, vet jag att "det är min tur nu, vinden har vänt"
Klart han hörde av sig igår kväll, från jobbet dessutom.

Jobbade sent igår, fick ändå inte mycket gjort, lite frustrerande. Men har inställda möten hela dagen idag pga sjukdom, så det bli hem och sova en sväng efter morgonlektionen. Sen äntligen (hoppas jag) se till att få iväg de första broschyrerna till tryck. Spännande.

Tjyvstartade lite med en rask promenad igår, och nu ska det bli en varje dag, oavsett väder! Nu jävlar ska här tightas till. Det är inte såååå länge kvar innan jag ska stå i baddräkt på Cypern...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar