måndag 7 mars 2011

2 dagar

Utan ett ord... Ja jag vet, han har varit borta, men ett sms? Ja jag vet, vi har hörts alldeles för mycket, det är bara hälsosamt. Det finns en sak som är bra här, bra och väldigt konstig. Vi har inte bytt telefonnummer. Vi hörs av via FB fortfarande. Jag har skickat mitt nummer till honom, men det är ännu oanvänt. Jag har inte hans, jag har inte fått det och han har inte gett det, det är lite konstigt. Men...det innebär att jag inte kan höra av mig som den galning jag egentligen är och det är bra.

2 kommentarer:

  1. Efter min vända med Handyman så ska jag aldrig gå in i den vevan med utan kontakt på telefon.. för när han sen gick under jorden så finns det ju ingen väg att nå människan.. nej så nästa gång så blir det telefonkontakt, annars ingen.

    SvaraRadera
  2. Ja, du har en poäng, men nu är han ju en av mina bästa kompisars kusin, så om jag vill ha numret kan jag ju bara se till att få det. Men, det är lite konstigt det är det! Ska nog se till att få det...

    SvaraRadera