lördag 5 mars 2011

Åker till A

Jag saknar henne massor, önskar så att hon bodde närmare mig, som det var förut. Men man kan ju inte få allt här i världen. Efter ett samtal med henne nu på eftermiddagen bestämde jag mig för att åka iväg till huvudstaden i eftermiddag istället för imorgonbitti. Åker hem till henne, äter lite gott, dricker att glas vin och tittar på mellon. Det är bra, jag ska inte sitta själv med mina hjärnspöken just nu. Strålande solsken men hårda vindar var det när jag bestämde mig, fem minuter senare rasar det värsta sortens snöstorm utanför fönstret. Som nu 10 minuter senare verkar gett med sig. Jag hoppas det. Det är blått på himlen åt rätt väderstreck iaf.
Imorgon är det kvartettrep och inte bara rep utan vi ska även få vår första coachning på länge. Spännande. Dessutom börjar kläderna ta form nu, jag var och testade toppen hos sömmerskan igår, och det kommer bli så fint när det är klart. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar