tisdag 22 mars 2011

Svart på vitt - Det var inte min tur nu...

Jag: Men du jag måste få fråga, vara övertydlig. Jag fortsätter gärna att träffa dig, lära känna dig, se vad som händer... jag trivs med dig. Är vi på samma plan?

Han: Träffar dig gärna oxå, trevligt att umgås med dig och prata. Frågan är om man ska blanda in sex i det hela? ska vänner hålla på med sånt? skönt va det naturligtvis men frågan är om det är rätt att göra så :S
 
Jag: Då tolkar jag det som att du enbart är intresserad av vänskap, och nej då ska vi inte blanda in sex. :):) Det fixar inte jag
 
Han: Nej då kanske det är risk att man krånglar till det och det är ju dumt men umgås och dricka kaffe kan man ju alltid göra :)

1 kommentar:

  1. Men nog har han väl sänt väldigt dubbla signaler? Måste jag bara säga.
    Skit oxå.
    Finns här om du behöver gumman. Kan inte prata, men kan alltid chatta!
    Glöm inte att du är värd!!!
    Kramar

    SvaraRadera