fredag 1 april 2011

Det kan gå snabbt

Jag var på så bra humör. Gick och småtrallade här hemma. Väntade på att jobbet skulle börja, tyckte det skulle bli kul. Såg fram emot en AW med L ikväll. Sen kom tonårsdottern hem. Mörk ända in i själen idag. Sa inte ett snällt ord. När jag försökte fråga om hon tyckte att det skulle bli kul ikväll, så fick jag bara otrevligheter tillbaka. det kvittade vad jag sa så fick jag respektlösa kommentarer tillbaka. Så nu har jag ont i magen, känner mig ful och misslyckad, Har ingen lust att åka till jobbet, och behöver det egentligen inte heller. AW med L kan säkert bli kul, om den blir av, det är inte så ofta det blir som man planerat när det gäller L. Sen känner jag mig oälskad och oattraktiv. Utnyttjad till tusen. Ingen vill ha mig, jo som vän. Alla vill ha mig som vän. Men ingen kan ens tänka sig att ta i mig med tång, och vem fan kan inte förstå dem? Jag är äcklig, de stunder jag tycker att jag är ok, kommer någon som Han el P el vad fan jag ska kalla honom och tar ner mig på jorden igen. El D. Som tydligen fastnat rejält hos mig, men som absolut inte är intresserad av något annat än vänskap. Ja, så nu har jag bara lust att krypa ned under täcket och titta på en fånig film. Life's a bich and then you die

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar