torsdag 3 mars 2011

Tog kommandot.

Kom på när jag åkte till jobbet att jag skulle fråga om han vill komma på lunch idag. Jag tänkte att jag tar kommandot helt enkelt. Lunchen tackade han ja till på "momangen" :) Nu ska jag bara hitta på något att äta som går snabbt, Slutar jobba 11 och han kommer 11.30...tänkte inte på det....
------
Vi pratar om precis allt. Gamla flick-och pojkvänner, våra barn, kärlek, relationer allt. Sex, mycket snack om sex blir det, inte sådär, jag gillar det här utan mer allmänt. I och för sig, mycket snack om såhär har jag haft det så här vill jag ha det. Men sen blir det inte mycket mer. Jag kan inte läsa av honom. Men mitt huvud säger mig, att han inte skulle vara här efter att vi hånglat i lördags om han inte var lite intresserad. Men jag blir lite fundersam, han ger mig inget. Jag kramade honom bakifrån, han drog sig inte undan, men han gav mig inget mer heller. Kan det vara den gamla vanliga nojan, el är han lite sval?
Den som lever får se. I helgen vilar vi från varandra vi åker åt varsitt håll i landet. Ganska bra tror jag, att vi inte kan ses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar