tisdag 22 mars 2011

Inte on i magen...än

Vaknade utan magsmärta. Nu vågar jag knappt stoppa i mig något i rädsla för att det ska komma tillbaka. Jag ska låta bli Ipren idag, och bara ta alvedon mot fibron, hoppas jag står ut. Det verkligen pest el kolera. Jag måste välja var jag vill ha minst ont. I kroppen el magen. Just nu är det ifs ganska enkelt, för den magsmärtan jag gått med de senaste dagarna, önskar jag inte ens min värsta fiende.

Inatt drömde jag om D, jag drömde att vi hade jättebra kompissex på min soffa. Det var uttalat kompissex redan innan vi började, som om det var någon jättestor grej i min dröm. Som om hela drömmen stannade upp där, för att jag skulle förstå. Lite konstigt var det väl, att jag drömde om honom... Vi träffades ifs D igår på jobbet och pratade mycket, sen chattade vi lite igår innan jag somnade, så det kanske inte är så konstigt iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar