onsdag 2 mars 2011

Dejt no 4

Gick i samma anda som dejt no 1. Han hörde av sig och frågade om jag ville komma över och se en film med Han och sonen. Viket jag ju självklart ville. Tur att jag inte hade andra planer. Åkte över ganska omgående. Förra gången jag var där, pratade jag ju inte med sonen just, eftersom han hade en kompis där, men ikväll var han ensam, och vi började prata på en gång. Han satt mest tyst, supertrött efter veckans nattpass. Filmen var ganska seg och tråkig, Han somnade och sonen och jag tittade. Tillslut gav sonen upp och borstade tänderna och gick och lade sig, Vi stängde av filmen och tittade på fotboll, som jag märker är en väldigt viktig del av Han, men så är han ju här ifrån fotbollsbyn också.

Jag måste erkänna att jag är liiiite besviken. Jag hade inte förväntat mig något hångel, även ens när sonen lagt sig, för det hade inte jag velat hemma här. Men en liten hand eller så?
Ibland får jag för mig att han väntar på mitt kommando. Precis som när han sa att han inte trodde att jag inte ville gå längre i lördags, hur tänkte han då? Sen kom jag på, jag gjorde ju inget tillbaka. Han smekte mig överallt, och då menar jag överallt och jag ingenting, Jag vet inte hur man gör med killar, med tjejer är det så lätt, det finns liksom givna hållplatser, med killar känner jag mig mest klumpig. Ytterligare en grej jag får ta tag i. Jag måste ta för mig, och visa vad jag vill ha. Just nu, är det Han jag vill ha, och inget annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar