måndag 3 januari 2011

nytt år - nya utmaningar - nya förväntningar

Jag fortsätter att leva mitt liv som förra året tror jag, det verkar fungera ganska bra för mig. När jag tittar i backspegeln är det ett helt ok år. Dalarna får jag väl kanske lära mig att leva med istället för att tro att världen ska gå under för bevisligen är det ju inte så, jag sitter ju här nu...
Nyåret får mig att rannsaka mig själv. Att ändra på det som inte är bra. Som det här med S, ska prata med henne nästa gång vi ses, känns mest rätt.
Vardagen börjar så smått ramla in här i huset igen efter helgerna. Jag jobbade hela dagen igår, det kändes riktigt bra! blev nöjd, hoppas nu bara kunden blir nöjd...
Om en timma kommer U hit på en förmiddagsfika, jag ligger fortfarande i sängen och köket ser ut som ett mindre bombnedslag, så det är nog dax att sätta fart. Annars är det städning som står på dagens schema.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar