måndag 24 januari 2011

Träna

Pratade med mamma i helgen. Om hur mycket jag gått ned i vikt. och det har jag ju, men inte den sista månaden. Då har jag inte skött mig alls. Så nu är det nya tag igen. Jag är så sugen på att börja träna. Tänkte försöka mig på att gå iväg en dag /vecka och hoppas att kroppen håller för det. Det skulle kännas så underbart att få röra på sig igen. Jag är ju i grund och botten en riktig träningsmänniska, en träningsnarkoman om man så vill, som älskar explosivitet och adrenalinkickar. Vilket gör att det är lite svårt för mig att tycka om lågintensiv träning som jag nu ska hålla på med. TRÅKIGT! Så jag skiter i det och går på airobics, för det må vara omodernt men fan så kul! En dag /vecka, hoppas kroppen håller! och gör den det kan jag tänka mig lite yoga på det sen. Men först kondition så jag orkar med kvartett-uptunen i maj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar