söndag 30 januari 2011

Nakenmodell?!!?

Jag har haft den allra första riktigt roliga kvällen utan mina "vanliga" vänner. Faktum är att jag umgåtts allra mest med människor jag är "bara" är bekant med, och det har varit en toppenkväll. En gammal bekant som jobbar som fotograf (seriös och väldigt gift) frågade efter att vi pratat hela kvällen om han fick ta nakenbilder på mig. Jag tackade vänligt men bestämt nej, men är väldigt smickrad. Tydligen älskar han mina former... och det känns av någon anledning inte konstigt utan jag tar det bara som en komplimang.
Fick dela en bil hem från Karlskoga med en av mina närmre vänner, jag är glad att han satt i framsätet och jag bak, för jag var så kelsugen att jag inte kunnat låta bli, han är så mysig, men även han väldigt gift. Och jag vill ju inte ha honom annars, bara just nu, ikväll och bara som "snuttefilt" så det var bra att han åkte hem. Nej, min högsta dröm just nu hade vart att ha en D att krypa ned bredvid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar