onsdag 12 januari 2011

Stryktvätt

Jag hade så mycket stryktvätt. Men igår fick jag äntligen tummen ur och tog tag idet. Stod i två och en halv timme och strök, ganska rogivande faktiskt. Nu är det en mindre sak på tråkigtmenmåstefixas-listan. Det känns bra.
Idag är det undervisning på schemat. Måsta fixa noter på alla låtar till fredagens Julgransplundring på skolan, jag har inte ens börjat öva än, det är inte likt mig. Får se hur det går... Ett piano här hemma vore inga fel! Förbereda morgondagens terminstart med kören ska jag oxå hinna med.
Inser att jag återigen missat fixa matlåda, får lösa det under dagen. En vanlig onsdag i mitt liv. Inga märkvärdigheter, inget jättekul, men jag är nöjd...
Om nu bara nattsömnen kunde komma tillbaka så jag slipper gå så vansinnigt trött vore allt perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar