måndag 24 januari 2011

One of those days

Jag får inget gjort idag. Har ingen lust eller lite både och, jag har lust för jag vill ha det fint omkring mig, men jag har ingen ork. Jag har ont och jag är orolig. Mamma är till doktorn idag för en jätteknöl hon fått på samma ställe hon hade cancer för 2 år sen. Hon var på skiktröntgen förra veckan och ska träffa en doktor idag samt göra mer prover, det ska ta hela dagen, men hon skulle ringa så snart de vet något.
Jag har ingen lust att gå till jobbet, men jag ska allt pallra mig dit. Har bara två lektioner, en roligt och en som jag inte har en aning om vad jag ska göra på. Musikteori kanske? Jag skulle vilja visa en film, men jag har ingen, och jag vet inte heller hur jag skulle få upp den på storbild från datorn eftersom jag inte hittar el vet något om hur det mesta fungerar på jobbet. Jag får fråga och köra film nästa vecka helt enkelt. *Suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar