torsdag 30 december 2010

Nej, det är kaffefilter igen

ja alltså. Ännu en gång träffar jag en underbar snygg tjej som blir alldeles superkär i mig och jag blir alldeles superstressad och känner inte det minsta inte mer än för ett kaffefilter. Hon vill ta i mig hela tiden idag och jag bara drog mig undan, hon måste ju fatta eller?? det värsta är att jag inte vet hur hon kommer att reagera jag vill ju inte förlora en bra vän, även om jag inser att det är vad som kommer hända, men framförallt. Jag vill inte förlora en bra arbetskamrat. Kan man inte bara låta det rinna ut i sanden? Hon är ju trots allt fortfarande förlovad... Det är ju inte jag som är boven här eller??

1 kommentar:

  1. Åh hjärtat!
    Så typiskt och så trist!
    Hoppas hon kommer över det så ni kan bli vänner så småningom i alla fall.
    Kram!

    SvaraRadera