torsdag 27 januari 2011

Risig

Idag är det en av de där dagarna man vill ska vara över redan när den startar. Jag har så ont i halsen, och fryser, tog jag tempen skulle den nog visa närmare 38, så jag tittar inte. Jag går till jobbet, gör det jag ska och åker hem och lägger mig så att jag kan åka till kören ikväll. Ska dessutom iväg till en sömmerska med kvartettens idéer för att få kostnadsförslag. Åh jag hoppas att hon kan lägga oss på ett bra pris så vi har råd. Jag vet att jag med mina former skulle bli så mycket snyggare då...
Kanske ska sjukskriva mig iaf... JAG VILL INTE!
-----------
Klarade av jobbet, hade bara två lektioner. Gitarrspel på schemat, det är ganska kul! Jag lär mig massor! Nu sitter jag och laddar för att orka gå till sömmerskan. Vill egentligen bara sova en stund. Men, det kan jag göra hela helgen, sova alltså...
-----------
Har ringt in "vikarie" till kören ikväll. Hon har fått stränga förhållningsorder. Jag orkar helt enkelt inte. Ligger nedbäddad i sängen med feber halsont och illamående, men hungrig.

Ligger här och irriterar mig på dottern som skulle ha koll på mobilen så jag kunde nå henne, men som inte svarar på vare sig sms el samtal. Morr! Tonåring utlånas ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar