måndag 10 januari 2011

Första dagen efter jullovet och kåtslag

Alltså shit :) Vad jag älskar mitt jobb och mina närmaste arbetskamrater. Visst var det lite spänt innan T och jag insåg att vi båda skulle hålla färgen, och att ingen skulle fatta något. Men om jag bortser en stund och återkommer till ämnet T om några rader, så fullkomligt älskar jag mina närmaste arbetskamrater. De är på precis min nivå vad gäller humor och arbetsmoral. Vi fick så mycket gjort idag, och vi drog så många sexskämt att vem som helst hade tappat öronen, men det var så roligt, vi satt lite smått generade hela bunten tror jag , skitkul hahaha. På fredag ska vi ut och äta tillsammans, det ska bli riktigt skoj!

Så åter till T: Vi har inte hörts av sen vi bestämde vår lilla dejt, som förövrigt (om jag vågar) går av stapeln imorgon) Jag vill inte vara den som går på för hårt, jag menar, vi planerar faktiskt en otrohetsaffär här (shame on me) Men framåt slutet av dagen, när vi började känna oss bekväma, när allt var som vanligt mellan oss, fick jag en en blick som fick mig att få...nu kommer ordet jag aldrig trodde jag skulle använda...kåtslag... En blick kanske är fel, vi tittade varandra djup in i ögonen skitlänge. Jag kunde ha hoppat på honom där och då. Jeeeeeeesus. Jag har nog aldrig förstått vad det betyder att få kåtslag förrän nu, Det finns lixom inga andra känslor inblandade, bara rent köttsligt begär, det låter så rått, och det brukar inte tända mig, men av någon outgrundlig anledning gör hela den här grejen det. Att bestämma tid för sex, att göra något förbjudet, att veta något ingen annan vet, att lägga sin "heder" sitt liv (vilken heder) helt i någon annans händer. Tur det inte går att äta upp honom, då hade jag inte haft något kvar att roa mig med.
Får nog lov att ta en kalldusch om jag ska kunna sova inatt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar