onsdag 5 januari 2011

Rabies

Ja det gjorde jag med råge idag. jag är så arg, men jag vet inte varför, dagen har sedan inte direkt varit på min sida, 20 cm snö och en muskelskada i armen, fungerar sådär. Soptunnan är full och imorgon är det röd dag - min ordinarie tömningsdag och som plåster på såren dimper det ned en räkning på 10500 att vara betald 3/2. fy fan vad kul! Fjärrvämen! jävla vinter!!!
Känner mig som en rabiessmittat hund. Som egentligen bara vill krypa upp i en trygg famn och glömma allt ihop. Dottern är som tur är hos en kompis, och de armar som erbjudit sig duger inte åt mig, det stör jag mig på. Varför ska livet vara så komplext? Varför kan inte jag bli kär i någon som faktiskt är kär i mig? Nej det vore väl fel, att jag skulle få vara lite lycklig i ett förhållande, det vore ju knas. Helknas!  Mycket gnäll nu, men som sagt . RABIES!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar