torsdag 20 januari 2011

Myskväll

Jag fortsatte med det höga tempo jag ansatte i tisdags, då jag sydde 2 par gardiner efter 8 gittarlektioner i skolan. Igår städade jag som en galning, el egentligen så gjorde jag bara fint efter att jag städade i måndags då jag tog bort julgranen eller för att vara närmre sanningen; eldade upp den.. Anyway. Hämtade dottern vid 20.00 tiden och tog en promenad med vovven. Nedvarvad, trött och extreeeemt frusen kände jag för att krypa ned med en bok i sängen, vilket jag oxå gjorde, iförd mysdress och vantar(!) Orkade bara läsa ett kapitel trots att boken är grymt bra. Sen var det godnatt, klockan var 21.15 då jag kastade in handduken igår, man borde vara pigg idag, men inte...jag är tröttare än vanligt och är väldigt glad över att dagen bara innehåller två helklasslektioner. Sen är det bara "ensamjobb" på schemat. Skönt! Ska svida om lite och passa på att storhandla med alla pensionärerna i stället för barnfamiljerna...Ganska skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar