lördag 21 april 2012

Väntar

och längtar, har ångest och är pirrig så jag inte vet var jag ska ta vägen. Hur 17 ska jag kunna vara som en normal människa när jag träffar honom? jag är ju alldeles uppstissad! Pirr pirr pirr pirr pirr.
Vaknade tidigt idag, tog en morgonpromenad med hunden. Drack kaffe i soffan med dagens tidining. Sen städade jag badrummet, sådär ordentligt som jag har behövt göra hur länge som helst. Sen lästa jag lite, tog en lång varm skön dusch, rakade ben och andra delar av kroppen, smörjde in mig med lyxlotion som doftar lavendel, målade naglarna, nu ska jag strax gå ned i tvättstugan och stryka kläderna jag ska ha på mig. Tar den gröna kjolen, men har beslutsångest över både toppen och strumpbyxorna. Jag får nog testa mig fram... Sk aväl försöka gör mig lite vacker också, sätta på mig ansiktet så att säga :) Herrgud vad det pirrar!!!!

1 kommentar: