torsdag 26 april 2012

Tjat tjat tjat

Ja, jag vet. Det blir mycket EL nu, men för mig är det iallafall väldigt positivt! Frågade honom igår om han vill med på BBs-konventet i Västerås nästa helg. Han visste inte om han kunde än, men skulle pterkomma. Jag har iallafall bestämt för att åka på lördagen! Tänker att jag får se min favoritkvartett på scenen då ;) när de allra bästa sjunger! Nåväl. igår då.
Alltså den här mannen, han är bara för go! Han bor väldigt spartanskt. Håller på att titta på lägenhet i den närmsta större staden 45 min bort. Men det gör inget. När han tar mina händer, när han kramar om mig, bara står och håller om mig. Jag känner mig så trygg. Så lugn. Men visst håller jag lite på mig, inget sexa än inte. Han bjöd med mig på en cykeltur med vin och annat gott i korgen så snart vädret tillåter, det ser jag fram emot! För att inte vara redo för en ny relation, vill han verkligen ses ofta och mycket. Jag kommer trilla dit om det fortsätter såhär! Lite läskigt, jag hoppas att han inte är en sån som tycker att bara för att han sagt det, så kan han köra på utan att behöva ta ansvar...

2 kommentarer:

  1. Lovely, hjärtat. :D
    Jag är så glad!! Kram!
    /A

    SvaraRadera
  2. Men oj, inte sexat?! Bra jobbat!! Själv hade jag nog kastat mig över honom för längesen! Haha!! Kul att du har bra känslor för honom. Kr

    SvaraRadera