fredag 20 april 2012

AW som blev fredagsmys

Jag skulle ha träffat en kollega idag efter jobbet för en aw, men han ställde in, och det var ganska skönt tycker jag. Då slapp jag krångel med bil imorgon... Så kvällen har jag ägnat med ett glas vin och chips framför TVn. och jag kommer nu ihåg varför jag inte tittar, REKLAM! gud så irriterande det är!
Har hängt kläderna som jag tror att jag ska ha på mig imorgon. Jag börjar bli lite härligt pirrig igen, det har varit ganska skönt under veckan, pirrar gör det hela tiden, men det där som nästa gjorde ont har hållit sig borta. Men nu börjar det igen. Lite nervös är jag över valet av kläder, jag tänkte ta en tajt knallgrön kjol, som jag vet att jag är skitsnygg i. Problemet är ju att han utökat vår öldejt till middagsdejt, varpå det genast uppstår ett laktosproblem. Inte superkul om jag råkar få i mig något och magen svullnar upp, med en tajt kjol, då kommer jag se gravid ut och DET vill jag inte! Jag får sova på saken helt enkelt. En annan irriterande grej är den jävla snön, jag som vill ha klackar imorgon! Funkar ju inte om jordens snöstorm är på intågande eller??

1 kommentar: