söndag 22 april 2012

På bussen hem

Knulla är tydligen ett populärt ord. Folk är fulla. Jag är. Processar fortfarande kvällen. Jag har ätit gott, jag har druckit gott, varit på restauang, varit på pub, varit hemma hos EL. Det har varit såååå mysigt, jag har introducerat barbershop och han föll handlöst. Vi har hållt hand Jag fick en puss när jag gick hem. Han visar mig så mycket, vi kan prata om allt, Men han berättade att han inte är redo än, det tog nyss slut med hans ex å ändå låter han inte bli. Han säger att vi passar så bra ihop på så många plan. Och genast blir jag rädd, Rädd att trilla dit, och att han inte kan gå vidare. Å andra sidan kan jag inte lova honom något jag heller. Det och att han är 9!!!! år yngre än mig 9!

1 kommentar:

  1. Ålder är inget att bry sig om!! Hoppas han vill mer! Kram

    SvaraRadera