söndag 15 april 2012

att ta tag i saker

Idag är en sån dag, tydligen. Jag storstädar undervåningen, får se om kroppen orkar även övervåningen sen. Jag och två vänner har börjat med en peppgrej, ner två klädstorlekar till midsommar. Ingen tävlan, bara pepp! Vi ska fixa det alla tre!! Så är det bara! Jag är skittaggad. Det är inte långt, det här kommer jag fixa!
Annars kommer väl den där oroskänslan snart antar jag :) den där när han inte hör av sig, vet att han kommer tillbaka från sin resa idag, men jag vet inte när, så jag försöker fokusera på annat helt enkelt och det mår mitt hem bra av, och det gör jag med :)

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att din dejt gick så bra! Får hoppas att han känner likadant. Har lite svårt att kommentera på din blogg! Så om du tog bort att man ska skriva i två ord, så kommer nog du få fler kommentarer!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, nu börjar demonerna komma så smått, eftersom jag vet att han kommer hem från sin resa idag, vet dock inte när.
      Jag tror att jag tagit bort det där nu, hade ingen aning om att man kunde ställa in saker, man lär sig något nytt varje dag! :)

      Radera