söndag 17 oktober 2010

Upp och ned

Det finns delar i mitt liv nu som gör så ont att jag inte ens kan skriva om dem. Jag är så rädd att jag håller på att förlora min bästa vän.
Jag är fortfarande så extremt ledsen över hela körenhistorien och i helgen bröt jag ihop totalt hemma hos mamma och pappa i lördags, sen fick jag det mest hemska mail jag någonsin fått i morse när jag vaknade och det av min allra bästa vän. och det gör så ont. Så in i norden ont. Så ont att det inte går att beskriva smärtan.

Men mitt "nya" liv artar sig riktigt bra. I fredags kom B hit och vi drack lite vin och vi pratade ikapp oss. Jag hoppas att vi kommer ses oftare nu när vi bor så nära varandra igen. Jobbet går bra och jag älskar mitt hus. Jag trivs så bra och hade det inte varit för ovan nämnda problem hade jag sovit om nätterna, det tror jag iallafall, eftersom jag sov som en prinsessa innan det hände. Vilket inte har skett på flera år innan dess. Jag känner mig avslappnad här det är skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar