lördag 9 oktober 2010

Så jävla orättvist!

Har precis tittat på körens finalpaket och gråtit. De är skitbra, jag hoppas av hela mitt hjärta att de får dela med sig av det till världen. Men. Det är så jävla orättvist att jag inte får vara med. Att jag inte fick visa att jag kunde. All övning här hemma förgäves. All marshering (hur det nu stavas) helt i onödan. All tid, inte värd något. Jag vill ju också vara med, jag har också kämpat som en tok. Och det kan jag lova att om jag jobbade hårt när jag bodde i Sthlm, är det inget mot vad jag fått göra 30mil bort! men nej. Jag fick inte ens visa att jag kunde, jag fick inte ens en chans. Så jävla orättvist! och nu åker de om några dagar och jag är hemma och tittar via web casten och hejar och gråter och önskar att jag var där. Att allt inte hänt. Att jag hade fått en chans...

1 kommentar:

  1. Önskar också att du var med!!!
    Men du är med, i mitt hjärta.
    PUSS!

    SvaraRadera