lördag 30 oktober 2010

Tillbaka från de döda

Ja, nu är jag äntligen frisk igen. Det tog sin tid vill jag lova. Jag har nog aldrig vart så trött. Jag sov sov och sov. Slumrade mig genom dagarna. Men nu är krafterna tillbaka.

Vet inte riktigt vad jag ska göra till veckan, ungarna har ju lov. Har iaf ett par möten inbokade. Men mer än så vill jag gärna göra...
Min årliga höstdepression är påväg med stormsteg, skulle behöva medicin. Den gräver sig djup i år. :(

Var på en AV hos mina föräldrar igår, lider idag av lite baksmälla, det blev lite för mycket vin för min del, ja alla andra oxå kanske, men jag hade tänkt vara nyktrare än blev. Man får höra sanningen från barna och fyllon, jävel vad jag fick höra sanningar igår... bättrade inte direkt på ovan nämnda depression. Ibland blir bara familjen för mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar