tisdag 5 oktober 2010

Förlikning

Ja, nu har det gått någon dag. Det känns bättre, ångrar mig ibland men inte tillräckligt för att verkligen följa med. Det var jobbigt när flygbiljetten damp ned.
Nu ser jag framåt. Framåt på mitt nya liv, med nya förutsättningar och möjligheter. Det känns bra. Ska börja med att påbörja renoveringen på huset. Har inskaffat diverse skyddsplast och skyddspapp. Till helgen då smäller det!
Jobbet rullar på. Ska ta tillbaka min semesteransökan och hoppas att det går bra.
Såg bara D som snabbast igår. Han kom in på min lektion med en praktikant. Han är fin. Jag blir varm när jag tänker på honom, men jag tar det lugnt! i hann aldrig prata, vilket resulterade i ett litet "pling" i inkorgen på FB på kvällen :) "Var tog du vägen idag?" Litet men mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar