onsdag 20 oktober 2010

Tydliga förkylningssymptom

Ja, så jäkla trist. Jag har grymt ont i halsen och fryser så mycket det bara går, men jag är fast besluten att orka med jobbet idag och! imorgon, jag får vila sen... Hoppa en renoveringshelg i värsta fall. Jag har dessutom lovat E att åka till Örebro och shoppa en troligtvis dyr vinterjacka på lördag. Hoppar in en snabbis till IKEA och köper ljus, det går åt mycket ljus när man bor i ett gammalt hus på hösten, det hör lixom till. SÅ jag får väl prioritera andra saker den här helgen helt enkelt, inte det allra lättaste när man vill bli klar m,en snart stundar v 44 och lov för barnen och visst jobbar jag, men mycket kan jag göra hemma så då kan jag prioritera över min tid och hinna få lite mer renovering gjord.

Imorgon upp riktigt tidigt, 06.10 sjunger mina underbara vänner i Vocality måste ha fixat till streamingen ordentligt innan dess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar