måndag 25 oktober 2010

Jag mår illa :(

Helgen har varit lite hektisk. Jag har varit i Örebro två gånger. Hade en superlördag med dottern. Först IKEA sen Marieberg köpcentrum. Vi har tittat på Sweet Adelines International tävlingarna och dottern är helt såld på Barbershop nu. Kul! Är glad att jag inte åkte med, Kören kom självklart till final och det hade känts fördjävligt att sätta sig i publiken och inte få vara med. Men vilken insats de gjorde. WOW säger jag bara.

Just nu mår jag skitilla. Jag har mått lite kymigt hela morgonen och även lite igår. Vågar inte åka iväg och handla för jag är rädd att jag ska spy. Börjar jobba om någon timme och hoppas att det ska lugna ned sig innan dess. Jag har längtat till jobbet hela helgen för idag får jag tillgång till ännu en replokal till mina gymnasieelever och det ska bli så kul! Så snälla snälla kropp. Få inte magflunsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar