lördag 6 mars 2010

Vampyrer och andra trevliga väsen

Ligger i min säng och har precis avslutat ett avsnitt av Vampire Diarys, Jag är fan helt såld på vampyrer och andra spännande fantasygrejer. Har jag månne börjat hitta tillbaka till den jag än gång var? Det går sakta men säkert framåt, vilket känns underbart. Jag gillar det där otäcka men ack så romatiska dravlet - och nej, jag skäms inte (så mycket) för det, det är sådan jag är. Sånt jag gillar. Jag. Vad är det som gör att det är så svårt att stå upp för den man är? Varför ska jag alltid känna att jag inte duger som jag är? Att jag måste hitta på saker för att passa in. Att alltid anpassa mig, märkligt.

Ikväll ska jag vara modig. Jag ska inte fastna i mina mindervärdskomplex. E är så snygg, hon är så vältränad och fast att hon är gift så är det till henne alla dras, hon är som en magnet och jag står grå och tråkig bredvid. No more! Jag är snygg, jag är åtråvärd, jag är fan tom lite sexig.

Ikväll ska jag har roligt, jag ska dansa, jag ska flörta och jag ska vara öppen. Sen få jag se vad det får för konsekvenser. Jag ska iaf INTE gå till samma ställe jag var på igår!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar