onsdag 17 mars 2010

Jag mår fan inte bra. Jag måste inse det. De senaste 2 månaderna har jag gått upp nästan 10 kilo, jag har så ont i kroppen att jag har behövt vara hemma från jobbet och ändå finner jag ingen som helst inspiration att göra något åt saken. Trots att jag vet att värken blir lindrigare om jag väger mindre. Mitt mål att känna mig snygg på el iaf kunna vistas på en badstrand är längre bort än någonsin. Jag är trött och grinig och tycker inte ens att det är roligt att göra det roligaste jag vet nämligen att sjunga. Jag blir snart av med jobbet och alla jobb jag sökte när jag stod inför samma situation till sportlovet (då fick jag behålla jobbet några månader till) har jag fått avslag på. Ingen har nappat. Det är ju fan inte klokt. Hur kan jag vara så ointressant för en ny arbetsgivare?
Jag måste ha ett jobb! Jag orkar inte gå tillbaka till att leva på mina föräldrar. Jag är så rädd! och tydligen väldigt destruktiv idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar