tisdag 30 mars 2010

Dax är en liten månadssummering

1. Blogg: Jag har bytt blogg, till en där folk faktiskt kan läsa. Läskigt! Hälsar A välkommen in i min hjärna och min syster.
Svårare än jag trodde att lätta på locket när man vet att någon man känner läser.

2. Kärlek: Inget nytt på kärleksfronten. stiltje. Börjar bli riktigt tråkigt. Är jätteavis på syrran som dejtar och håller på =) Men det är du värd älskling!

3. Vänner: Både saknar och inte saknat min bästa vän Z. Måste nog inse att vi inte är så nära varandra längre, men det gör inget. Känner mig närmre A och har hittat tillbaka till min gamla högstadievän E. Känns mycket bra.

4. Vardagsliv: Bättre än på länge. Den nya diskmaskinen för med sig en känsla av städat kök varje morgon jag vaknar och slipper se en massa disk. Så underbart! Dottern och jag håller sams, bättre än på många år. Vi har roligt tillsammans. Hon har den sista veckan flyttat tillbaka till sitt rum. Där har hon inte sovit på nästan ett år. Men nu så =)
Kroppen värker, det är mindre bra. Tänderna blänker - bra.

5. Sång: Kvartetten är ett minne blott efter flera månader av funderande från min sida. Dock kvarstår det lite drama, men inget jag inte kan hantera. Kören börjar bli rolig igen och det börjar dra ihop sig för Barbershopsäsong - UNDERBART!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar