måndag 22 mars 2010

SL

Jag har klarat mig utan större utbrott hela vintern. Stått och frusit så mycket att känseln i tårna försvunnit helt. Tänkt att det kan inte vara lätt för SL nu. Jag har köpt deras förklaringar med hull och hår. En massa snö, både fuktigt och -20 grader. Men vad i helvete ska de skylla på idag?? Det kom 2 cm snö i natt. Det är plusgrader ute och ändå ska jag inte ta mig till jobbet. VAD I HELVETE??!! Jag blir så arg att jag kokar över Ser svart. Förbannade jävla skit SL. Undra på att folk inte betalar för sig, man vill ju ha valuta för pengarna. Om jag nu ska köpa mig ett dyrt jävla månadskort vill jag ju för fan kunna ta mig till jobbet!!!
Usch vad arg jag är. Känns inte alls bra.

1 kommentar:

  1. SL suger. Verkligen. Jag är så glad att jag kan promenera till jobbet.

    SvaraRadera