onsdag 2 maj 2012

Barbershop!

Nej, så lätt skrämmer ni inte mig skrev han tillbaka...
Jag har så hemskt dåligt med pengar den här månaden. hade en räkning 9700 som jag inte kunnat betala, får väl vänta på påminnelsen och betala mer då... Kontot sa nämligen 9000 och jag hade lite andra räkningar också. Jag har verkligen halkat snett sen i julas, jag förstår inte, det är alltid något som stjälper ekonomin. Jag måste sätta mig ner på allvar och göra upp en budget, för det här går inte längre. Jag kan inte leva från dag till dag, jag mår inte bra av det. I mitten av juni får jag betalt av kören jag leder, så då kommer jag nog på rätt köl igen, men det är lite trist tills dess!
Till helgen åker iaf jag och EL till Västerås och tittar på Barbershop. Sen sover han över här hos mig, känns mysigt, typiskt dock att jag väntar min mens när som helst!

1 kommentar:

  1. Konstigt nog kommer den alltid när man väntar Karlbesök.. Hoppas du får iordning med ekonomin. Har själv det tufft nu. Lever på ett kreditkort och får använda det nästa månad för att betala räkningarna... Inte kul alls. Speciellt inte när kläderna förfaller och man måste se lite vettig ut...

    SvaraRadera