fredag 11 maj 2012

5 låtar...

...som ska kunnas utantill, inom två timmar, det går sådär ska jag erkänna. Några textrader här och där har väl fastnat, men det räcker ju inte. Undrar varför jag har så svårt att lära mig texter? Ja, jag blir då inte riktigt klok på det. Gitarrförstärkare, mikrofonstativ och sladdar i bilen. Ägg (sånt man spelar med), resväska med scenkläder och smink. Jag måste ju erkänna att jag gillart! Att dessutom få göra musik tillsammans med EL gör saken INTE sämre.
Han kom hit igår, dottern försvann, men skötte sig hyffsat. Jag berättade för EL hur jobbigt jag tyckte att det var när jag inte fick vara som jag är, att jag stängde av. Att det får konsekvenser, att det inte bara är att trycka på on-knappen efteråt. Det märkte han nog själv också. Det tog tid innan jag var mig själv igen med honom igår. Men tillslut så kunde jag slappna av igen. Vi får väl se hur det går idag... Jag vill inte förstöra det här genom att stänga av, men jag vill (speciellt därför att EL vill, iaf har han velat det förut) inte heller dela oss med alla andra än. Åh vilket litet dilemma som jag förstorar upp. Nä, bort bort bort dumma automatiska negativa tankar BORT! Nu ska jag bara njuta!

2 kommentarer:

  1. Positiva tankar i dig!! Du har en Karl som vill ha dig!!

    SvaraRadera
  2. Du fixar det hjärtat, för du är PROFFS! :)
    Åh, vad jag saknar dej! Telefon nån kväll?
    Kram!
    /A

    SvaraRadera