söndag 20 maj 2012

Konsten att ligga!

Nu vet jag hur det är, det där avslappnade hänförande okontrollerande sexiga. Jag visste inte att det kunde kännas så. Att det kunde vara så bra. Att känna sig sexig, för jag känner mig sexig när han ser på mig. Allt har ju fungerat så bra, så lätt, ska inte sticka under stolen med att vi båda var rejält nervösa första gången, jag menar, det betyder ju något speciellt, första gången. Och det var så fantastiskt! Det gick väldigt fort, men precis lika fort och vi avslutade tillsammans. Vi är. Vi kompletterar varandra. Det är så rätt att det gör ont i bröstet när jag tänker på det, av rädsla för att förlora det, och en rädsla för att ha missförstått det. Vi är så nära, det är så intimt, vi pratar om precis allt, från de allra jobbigaste långt bak, gömda känslorna, till de vi har för varandra, till roliga händelser och anekdoter. Jag visste inte att det kunde vara så här!

2 kommentarer: