torsdag 10 maj 2012

Trött tröttare tröttast!

Jag platsar in på kategori nummer 3! Efter ett 12-timmarspass på jobbet i tisdags är jag mör. Då hjälper det inte att jag har värsta showen på lördag. Trodde att jag skulle kunna stå i bakgrunden med noter, men icke. Efter gårdagens genomdrag inser jag att det bara är att lära sig 5 låtar utantill tills på lördag. Jag ska vara allt från 40-tals sångdiva till zombie. Klädbyten och hela köret. Hade jag vetat...
Det var däremot helt fantastiskt att sjunga tillsammans med EL, de första gångerna trevade vi lite, men sen. Ujujuj, vi låste ju självklart så det bara gnistrade om det och jag blev alldeles matt och pirrig i hela kroppen!
Det var lite jobbigt igår ändå. Att inte få visa öppet. Jag kände mig lite utanför ett tag, han känner ju alla dansare och jag bara koreografen. Så de skojade och hade roligt, men han dissade dom rätt hårt och kom till mig, fint gjort. Men lite konstigt! Jag stängde av lite igår. Det är inte bra. Men jag tror han kände det, och bjöd in sig på kaffe här hemma idag. Det är som att han läser mig som en öppen bok, härligt och skitläskigt!
Nu ska jag försöka ladda inför en fulltecknad dag. Försöker göra det så enkelt för mig som möjligt på jobbet just nu, men lite planering behövs ju ändå. Imorgon jobbar jag bara halvdag, ska bli fantastisk skönt!

2 kommentarer:

  1. Så kul det låter!! Och härligt med mannen också. Det går bra nu!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vågar inte säga så, men livet är ganska så härligt just nu :)

      Radera