tisdag 15 maj 2012

A bad feeling?

Jag har en oroskänsla i hela kroppen. Jag har ingen aning om vad den beror på. Jag känner mig livrädd och har hjärtklappning. Jag tittar ut genom fönstret hela tiden, som om någon är påväg hit. Jag hoppas att det inte är en av mina föraningar, för jag trivs så bra med att må bra. Jag är rädd att det jag känner är EL, att han tagit ett steg tillbaka, inget tyder egentligen på det, inget annat än min känsla. Så jag hoppas att det är något annat, men inget allvarligt! Åh när det känns så här suger det verkligen att känna av så mycket. Det är bättre med sanndrömmarna! Då vet jag iallafall! Det kan vara åskan också. Men den verkar inte träffa oss "spot on", går runt, mullrar lite i bakgrunden, blixrar lite. Jag svamlar och känner mig så pirrig att jag nästan är spyfärdig. Vad är det här? Ångestliknande, men ändå inte. WIERD är bara förnamnet!
-----
Ja, det är inte EL, han hörde precis av sig och var som vanligt alldeles underbar. Vad 17 kan det då vara?
-----
Hällde upp en Whisky, har inget ångestdämpande kvar och det behövde verkligen idag, så det fick bli lite whisky, och nu känns allt genast lite bättre, det pirrar inte lika mycket, pulsen har lugnat sig, jag är inte lika spänd. Hoppas inte något allvarligt hänt bara!

1 kommentar:

  1. Åh, du känner av saker?! Vad häftigt!! Hoppas det är något bra som händer dock. Kram

    SvaraRadera