söndag 6 maj 2012

Känslor i överflöd

Helt underbart fantastisk att åka på Barbershopkonvent. Inser i vilken utsträckningar jag saknar det, måste bara se till att börja igen! Det finns inget annat alternativ! Alla fantastiska människor, alla som känner mig, de som känner hela mig, de som känner en liten del, de som jag nästan aldrig träffats, enas i en enda stor familjekram. Helt underbart. Så mycket känslor, jag har skrattat och gråtit och saknat och älskat. Allt detta delade jag dessutom med EL, som stannade över natten. Alltså, jag förstår inte hur jag lyckade slita mig från honom. Jag har nog aldrig i hela mitt liv, släppt alla hämningar och bara njutit. Han gör precis allt rätt! han tänder mig helt otroligt mycket. Det var så intensivt, det var så nära, det var så fysiskt. Hans kyssar, hans smekningar, hans otroligt vältränade kropp, hans reaktioner på mina. Hans rygg, hans hals. It takes two to tango, och jäklar vad vi dansar bra. och ändå. Inget sex, inte än - mens.
Spännande grej som hänt är också att han fått en förfrågan om att spela på en låt till helgen med en solist som heter som jag. I samma ögonblick han tackar ja, sittandes småkrattande i min bil, får han mitt nummer för att ta kontakt med sångerskan. Så nu ska vi gigga tillsammans, utan att visa allt för mycket. Låten då? The one I love... Fire...


3 kommentarer:

  1. Låter som du träffat på mr right!!! Härligt!!!

    SvaraRadera
  2. Är så glad att du var där, även fast vi inte hann prata. Fina du! Och så spännande med E, det var kul att få se honom!
    Vi måste planera att ses i sommar, hjärtat! Miss you!!!
    /A

    SvaraRadera
  3. Låter ju helt underbart! :)

    SvaraRadera