onsdag 16 maj 2012

Alltså...den här mannen...

Han behöver i stort sett bara titta på mig så kommer jag. Åh, vad jag hade velat ha sex med honom idag, men nope. Inget sex idag heller. Men jävlar i havet vad vi hånglar. Det är så grymt jävla sexigt att jag går i gång av bara tanken på det. Vi passar varandra som handen i handsken! Jag tänder honom precis lika mycket (och lätt) som han tänder mig. När jag gör det jag gillar på honom, är det precis så han vill att jag ska göra, det är så jäkla häftigt. Idag retade han mig nästan till vansinne, fast på ett bra sätt, om än jävligt frustrerande. Men jag är ju inte sämre än att jag kan göra igen, vilket jag ju självklart gjorde och oj, vad jag jag gillade hur han blev. Han låg på rygg och jag satt på honom, ungeför som när man rider, men med alla! kläderna på. Genom att bara kyssa honom på halsen och i ansiktet, lätt beröring, men med bestämdhet fick jag honom att i slänga runt mig på rygg som om jag var en liten docka, jävlar vad stark han är, och smidig, och sexig, och sexig, OCH SEXIG! Längtar så fruktansvärt efter honom just nu, att det nästan gör ont! Det är lite sjukt hur det kan kännas. Jag börjar fatta grejen, det som är på film, det som alla pratar om, som jag ville ha, men inte trodde fanns. Inte för mig. Det kanske är det här? Jag ska inte gå händelserna i förväg, bara nämna det såhär lite i förbifarten.

1 kommentar:

  1. Inget sex än? Men ge dig hän kvinna! Hahaha!!!

    SvaraRadera