onsdag 11 januari 2012

Möten o skit :)

Idag har det gått i ett. Avslutade dagen el kvällen kanske man ska säga, kvart i tio. Men jag känner mig fortfarande uppåt. Har ingen träningsvärk, men det kanske kommer imorgon eller så har allt dansande gett resultat...
Dagens mat: Har bestått av bananer. 7 stycken har jag fått i mig, man skulle äta soppa också, men det orkar inte jag. Jag är proppmätt! Har inte druckit tillräckligt idag dock...
Dagens träning: Idag har jag tagit mig en välförtjänt vila.
Dagen tanke: "Tar mötet aldrig slut??"
Dagens misstag: För lite vatten!
Dagens smart: Ta tag i mötet så vi kom framåt..
Dagens önskan: Att batteriet i datorn inte tar slut om 30 minuter så jag slipper gå ned och hämta laddaren.
Nu chat med F, sen sova!
Godnatt Världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar