tisdag 10 januari 2012

Härlig dag

Ja, det är precis så det känns. Första dagen på jobbet...på världens bästa jobb, tänk att jag får hålla på med musik  och få betalt för det.
Dagens mat: Frukost - en kopp kaffe, och ett äpple. Lunch grönsakssoppa, middag grönsakssoppa och en stooor Apelsin till kvällsmålet. Idag var jag grymt sugen på vad som helst nu, innan jag lade mig, men jag stod emot . känns bra!
Dagens träning: Första "riktiga" träningen på flera år. Så himla kul var det. Har bestämt mig för att gå dit igen! En blandningen av dans och hederlig "friskisgympa"
Dagens tanke: Kan det vara min tur nu?
Dagens misstag: Glömde jobbmobilen hemma.
Dagens smart: jag gick och tränade!
Dagens önskan: att min fina vän the wedding planer får leva ett lyckligt och kärleksfullt liv nu med sin fina trolovade.
Dagens sämsta: Att jobbmailen inte fungerar efter lovet.

1 kommentar:

  1. Härligt att du kom till träningen och att det kändes gött efteråt! Härlig känsla när man får mersmak! Kram

    SvaraRadera