fredag 13 januari 2012

Hemma en extra dag

Ja, för idag har jag känt mig bra hela dagen. Sov länge, och piggnade till på riktigt vid tvåtiden. Tog tag i sovrummet. Denna hemska sak, usch vad jag hade stökat ned där, och så dammig det var. Måste genast skärpa mig! Nu är det i alla fall rent och fräscht igen.

Dagens mat: en smörgås till frukost, Korvstråganoff till middag, två glas vin till kvällen. Är glad att jag lyckats hålla mig innan för ramarna idag. Druckit lite för lite vatten som vanligt, men annars så...
Dagens träning: fortfarande sjuk, men jag var riktigt sugen att strunta i det och åka iväg på zumba. Men klokheten övervann.
Dagens tanke: OMG vilken mysig röst han har!
Dagens misstag: Tror inte jag gjort några misstag idag...
Dagens smart: att städa sovrummet innan jag fick astma.
Dagens bästa: Pratat med F i telefon i exakt 100 minuter, jättespännande!
Dagens önskan: Allt är så bra hittills, kan det räcka in i mål?
Dagens sämsta: Att jag inte kom iväg till apoteket, nu får jag hoppas att jag inte får panikont i helgen, men...det går nog bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar