onsdag 1 december 2010

Julfesten som kom av sig

Hämtade söta fina S vid fyrtiden och vi åkte hem till mig och drack glögg och myste med tända ljus i soffan. Sen gjorde vi oss iordning och jag vet att det är fult att smygtitta men hon är väldigt fin. Nyduschad dansare i sovrummet...då är det svårt att låta bli...Anyway... Vi klädde oss, sminkade oss och drog iväg. Allt under uppsikt av tonårsdottern som var supermysig.
Vi hittade våra arbetskamrater, njöt av helt ok julbord och en show som jag blev sådär lagom blown away av. Vissa saker var riktigt grymma andra lite smålustiga, men tyvärr är jag ingen bra publik till sådana här tillställningar, jag är alldeles för kräsen. Blev uppvaktad av S hela kvällen, känns skönt att ha någon man går så bra med som hon. Träffade en gammal klasskompis, det var kul, samtidigt kom D ut från logerna, men inte vågade han sig fram inte (inte för att jag hade väntat mig det) men jag hade nog själv tänkt att ta mig till honom, men jag hann inte. Känns lite trist att han är så jävla blyg måste jag säga, jag känner mig som ett monster i hans närhet. Inte bra.
Just nu sitter jag och skickar märkliga sms med S, var går gränsen mellan tjejkompisflört och riktig flört? Fick ett sms där det står att hon ligger utan kläder och vill att jag ska komma dit och kyla ned henne, men att jag kan strunta i att ta med mig mina snygga flanellisar. vet inte riktigt hur jag ska tolka det... så jag låter bli... och njuter av att bli kramad och omtänkt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar