lördag 4 december 2010

Mys med S och alla barnen

Ja.. En riktig mysdag har det varit. Dottern och jag har spenderat hela dagen i Örebro där vi shoppat julklappar till nästan alla vi känner (liten överdrift) När vi kom hem, hann vi precis äta middag och packa in allt från bilen innan S tog med sig en film och sina två barn 4 och 9 år hit. Det var väldigt snabbt jobbat måste jag säga, första dejten igår, alla barn idag. Men vi hade det så mysigt. Elin var avslappnad och hennes barn kunde slappna av som om de var hemma. Åh det var så mysigt. Vi var som en liten el ganska stor familj. Och alla ungarna var så mysiga med varandra. Min E trivdes och hennes barn med. Och jag trivdes och hon med och vi höll hand under filten. Allt var helt perfekt, och det till och med pirrade, men ibland så dök den där lilla D in i mitt huvud... och jag förstår bara inte varför riktigt...Jag måste nog kolla upp vad det där är för något...

Btw, kyssarna får vänta tills hon verkligen gjort slut med sin kille!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar