onsdag 8 december 2010

Det sket sig

Och det jävligt rejält. Blev förvisso erbjuden att vara passiv medlem i två terminer, men det är jag ju inte intresserad av. Men dessutom, nu ni... kom de på att jag är vara skyldig kören 2400kr.
Jag ska återbetala 2300, som var de subvensionpengar jag tjänat in till resan, de anser att eftersom jag inte åkte ska de ha tillbaka dem, att jag betalade lika mycket som alla andra skiter de fullständigt i.
De tycker dessutom att jag ska betala hotellkostnaden och bussresa för 910kr, dessa pengar blev jag lovad att inte behöva betala under den rådande situationen, men nu ska de tillbaka förstår ni. Men sen är de ödmjuka nog att erbjuda mig 800kr om jag lämnar tillbaka kläderna. Summa sumarum: Skulden som kören anser att jag har landar på 2410kr.

mitt svar var exakt detta och inget annat:
Ni kan inte mena allvar. Jag betalade precis lika mycket på min resa som alla andra. Men fick inte delta fullt ut. Jag kommer inte att betala tillbaka mina surt intjänade pengar. Ang hotellkostnaden så blev jag lovad att slippa betala dessa, ni kan kvitta det mot kläderna. Jag kommer deffenitivt INTE vara kvar som passiv medlem. Tack och adjö. Ni har lärt mig myket om tillit och riktig vänskap. Kläderna skickar jag med någon när jag åker till stockholm nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar