onsdag 29 december 2010

Kärlek och sex

Måste man ha det i samma person? Jag kan nog ärligt säga att ingen levande människa har avgudat mig i den grad som underbara s gör. Men jag känner inte lika mycket som hon och jag vägrar att framtvinga mer känslor än vad jag har. Jag försöker att vara ärlig och jag säger att jag trivs med henne (och det gör jag ju) men att jag inte vill binda upp mig i någon som redan har en pojkvän...
Igår el ska jag säga inatt hända värsta sjuka grejen. Jag satt uppe på FB och kollade runt när en av mina arbetskamrater hojtade till. Vi jobbar ganska nära varandra och när vi önskade varande en God Jul med en kram var det inte långt undan att det blev en liten puss också, jag trodde ju självfallet att det bara var inbillning, men nope. igår hörde han av sig. T är gift(?) familjefar, trubadur och musiklärare, en riktig player och han vill leka med mig. Det slutade med lite cybersex... Ja jag är ju inte mer än människa och behov har även jag... Jag lovar att jag ställer upp på riktiga lekar när som, han är nämligen en riktig läckerbit denne T, men kärlek...nope inte heller här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar